HVB Estafette Marathon

Op zondag 24 juni 2018 organiseert HVB een Estafette Marathon waaraan iedereen kan meedoen. Dit ter ere van het 10-jarig bestaan van onze club. Zowel leden als niet-leden kunnen zich in groepjes van twee tot zes personen inschrijven. Wil je graag meedoen, maar kun je geen groepje vormen? Geen zorgen, dan koppelen wij de singles zodat iedereen toch kan deelnemen!

Het parcours gaat van Ewijk, Beuningen, Winssen, Bergharen en weer naar Ewijk. Onderweg is er om de vijf kilometer een punt waar lopers en fietsers kunnen afwisselen.
Je kunt dus al meedoen als je minstens vijf kilometer achter elkaar kunt hardlopen!
Om de tien kilometer is er een rustpunt waar een hapje en een drankje aanwezig is voor de deelnemers.Voor sanitaire voorzieningen wordt natuurlijk ook gezorgd. Omdat we plezier en meedoen belangrijker vinden dan winnen is er geen tijdregistratie aanwezig.

Heb jij zin in een sportief, maar vooral gezellig evenement waarbij je zo toch maar even een marathon loopt/fietst? Schrijf je dan in via het inschrijfformulier.

» Nieuws archief